Vill ha..

Läser min skvallersida varje dag.. posh24.se Fick en chock i helgen när jag läste att Heidi Klum och Seal ska skiljas... what?! De passar så bra ihop och deras barn är såååååååååå söta...

Nu såg jag något snyggt där som jag önskar jag hade kropp för... Jag har så kort överkropp så de ser inte snyggt ut på mig.. plus att jag har aldrig sett sådana här varianter i Sverige... sjukt snygg iaf...
http://www.posh24.se/mode_bilder/kandisarna_godkanner_byxdressen_funkar_for_alla_tillfallen


Annars då?
Joo sådär... på lördagen fick min sambo komma hem... dock vet jag inte hur det är mellan oss... Hans liv har förändrats till 100% och han tänker mycket... får se.. tiden får utvisa vad som händer...

Ikväll har jag möte på jobbet och de ser jag inte direkt fram emot.. är alltid något som händer på dessa möten som får mig att bli galen... hoppas de går smidigt idag... Annars har jag faktiskt ganska mycket nu så det är skönt.. tiden går fortare då...

Ha en bra vecka..

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Ja, jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte fått tillbaka korten... mitt hjärta skrek av skräck ett tag innan jag fick tillbaka dem! ;) Kramis

2012-01-23 @ 16:18:31
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

PS - Den där byxdressen skulle man passa i men jag skulle se ut som en elefant ;)



Vad är det som hänt med sambon? =(

2012-01-23 @ 16:19:20
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback