Skratta..

Tänk att det är så värdefullt att få skratta... :) Det känns konstigt när man inte kommer ihåg när man verkligen skrattade riktigt sist o sen äntligen få skratta... underbart...

Vad fick mig o skratta då? Jo två väldigt roliga killar.. min sambos kompis o hans kompis.. min sambos kompis skrev på face till mig att han va i stan o frågade vad jag gjorde... inget speciellt just då så följde med på en fika.. hans kompis från Nigeria var oxå med.. så rolig kille o så fri i sitt tänkande... kompisen frågade vad vill du fika.. Något som gör mig glad säger han då.. vilket underbart svar :)

Jag skippade träningen för att umgås mer med dem.. *förlåt C* Det var så kul... :)

Hade energi oxå så tog tag i disken o håller på tvätta min 3:e maskin nu.. Igår hade jag noll med ork.. sov bort nästan hela kvällen.. el inte hela men nån timme... är sååå trött på kvällarna... :/ La mig i sängen vid 22 o läste Twilight boken nr 3... och ringde o sa god natt till sambon som är i Överkalix...
Dock vaknade jag igen vid tjugo i fyra i morse... tankarna malde på som ett ångtåg.. suck... kunde inte riktigt somna om... skrev ner mina tankar när jag vaknade... faktiskt är det något jag rekommenderar... har ni tankar som snurrar?? skriv ner dem på ett block rakt upp o ner... då försvinner dem lite från huvudet.. inte helt men en del... man får ro en stund iaf...

Just nu är det mycket på jobbet o de är skönt.. hinner inte tänka så mycket då...

Min kluvenhet finns fortfarande kvar.. vet inte vad som kommer hända... tiden får utvisa....

Dagen vardagsnjutning:
Skratt med vänner
God sallad
Att jag äntligen tog tag i lite hemma


Ha en skön fredag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback