Lön..

Åh så bra med lön idag.. dock har jag massor av räkningar så inte så bra ändå.. men men.. bättre än inget..

Mötet i måndags gick faktiskt förväntansfullt bra.. lite diskussioner bara.. när jag kom hem hade vi besök.. o de var väl trevligt.. kollade på tv sen...
Det går upp o ner hemma.. jag vet fortfarande inte vad jag ska göra.. jag känner mig så kluven o jag vet att jag inte är den enda...
Idag åker han till sin mamma igen...


Jag försöker börja träna men jag har sååå svårt att ta mig dit... jag vet att jag skulle må bättre av det men de är så svårt.. jag behöver en spark i baken eller så får de ta sin tid.. jag vet att jag kommer tillbaka förr el senare..

Det går att gå ner i vikt utan träning har jag upptäckt... jag mäter min kropp (väger mig aldrig) och jag har tappat 5 cm runt höfterna o 2 cm runt midjan.. 1 cm runt benen o armarna... var på hälsoundersökning i höstas o hon sa oxå att jag äter för lite så börjar jag äta på kvällarna så skulle jag gå ner i vikt.. o hon hade rätt.. min sambos mat har hjälpt mig att gå ner i vikt.. :) dock kommer jag säkert gå upp igen eftersom jag nu är tillbaka i mina gamla mackvanor när han inte är hemma... får väl se..

Tröttis idag.. var uppe sent igår för vi pratade en del... men inatt får jag nog sova utan problem (hoppas jag).. jag brukar vakna ändå på natten/morgonsidan när han inte är hemma...

Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Hoppas att det löser sig till det bästa vännen! Det är inget skoj när det är struligt =(

Krama

2012-01-26 @ 23:38:46
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback