Bra dagar..

Efter att det varit neråt nu ett tag så gick det snabbt uppåt...

Ja o min sambo pratade lite o då kändes de genast bättre... :)
Han är hos sin mamma nu så vi har helgen på eget håll... tror vi behövde det.. Jag har umgåtts med min familj.. mamma har varit här o var till min bror där alla var... spelade spel med mina syskonbarn...
Joo jag var o tränade oxå... Sh´bam... de va inte som aerobics.. lugnare tempo men det var kul.. får prova igen o se.. är van vid snabbare o högre tempo...

Idag var jag uppe för tidigt.. sov lite halvdåligt igen.. vaknade på morgonsidan... :/ iaf så var jag uppe tidigt för att äta hotellfrukost med min vän S. De va gott o mycket trevligt... :)
Sen var jag o handlade, hem o städade... dammtorka o allt.... Fick extra energi av att det var sol o toppenväder :) Solen gör sååå mycket... Underbart... Hann mycket när man gick upp tidigt.. haha..

Har duschat o pratat med älsklingen o väntar nu på min vän S igen som ska bli klar... vi ska och fika på nya stället här i stan... :) Bra med kvällsöppet ställe..

Känns bra nu o jag hoppas de håller i sig även när älsklingen kommer hem... det är bra nu på telefon iaf..

Imorgon vet jag inte vad som händer.. ska sova ut iaf... läääänge.. haha..


Ne nu göra mig klar... Ha en mysig kväll :)

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Det är bra att längta ibland =) Annars kan man gå varandra lite på nerverna ;)

Kramisar!

2012-01-15 @ 14:25:35
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Emy

Vi får hitta på nå sen då lönen kommit :)



Vore skoj om du kom hit och hade filmkväll :)

2012-01-15 @ 23:07:53
URL: http://rednalyn.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback