4 år sedan..

Idag är det fyra år sedan min pappa gick bort... i lungcancer.. vårt senaste besök sitter etsat i mitt huvud och det är tyvärr inte den bilden jag vill ha av min pappa.. han liggande på sjukhuset, mager och inget hår och förstod ingeting om omgivningen... :(
Tänker på honom ofta...


Idag är det oxå fredagen den 13:e får se hur det går...


Jag är väldigt kluven just nu... jag funderar mycket och jag vet inte vad jag ska göra... jag hoppas och hoppas och tänker att det blir bättre snart.. men tecken visar ingen ändring ännu... hur mycket tålamod ska man ha?? och hur länge ska man stå ut??

Gud det är så svårt...

Veckan har varit extra lång känns det som.. sovit otroligt dåligt/lite, har fixat hemma och inte tränat något.. varit en tung vecka...

Det positiva är iaf att mamma är här :) och idag ska jag träna.. fick äntligen plats på det nya träningsformen sh´bam. Fast det skulle vara zumba men dem ändrade... så jag hade tur i oturen..
Ska bli intressant och se hur sh´bam är..

Mitt liv går verkligen upp och ner just nu... vill ha något roligt att se fram emot men har tyvärr inget.. förut hade man någon resa eller nåt annat men inte nu.. Kanske är det meningen att dem små stunderna skall ge glädje men just nu är det bara neråt.. jag hoppas det vänder snart...

Jag hoppas...

Kommentarer
Postat av: sussie

Skickar en extra Kram!

2012-01-13 @ 13:24:08
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Beklagar papsen =( Såna här dagar är jobbiga =(

Krama

2012-01-13 @ 16:21:45
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: ELIN

Tror det är 18 år sen min mamma gick bort i cancer :(

2012-01-14 @ 07:24:52
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Emy

Lycka hittar man i det lilla <3



2012-01-14 @ 15:10:44
URL: http://rednalyn.blogspot.com
Postat av: Anna



Va tiden går... Känns ju som nyss man fick veta att det hänt!!! Stor Kramiz/Anna

2012-01-15 @ 21:53:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback