Vänner..

Jag har tidigare sagt att jag känner mig så ensam.. som att jag inte har vänner.. men det har jag faktiskt.. Dock bor mina närmaste vänner som känner mig bäst i södra Sverige där jag bott en del av mitt liv och gått i skola där. I Trollhättan och Skåne bor de som känner mig bäst och längst...
De är så trist att avståndet är emellan oss just nu.. hade verkligen behövt dem nära...

Mina kompisar här i närheten är inte så många... inte som verkligen känner mig bra.. jag har iaf nåra st som jag litar på.. dock har de sina familjer/killar osv...

Igår fick jag sms från en vän som jag blev lite ledsen över... har hört samma från andra vänner och det gör mig verkligen ledsen.. De orkar inte höra om M mer... jag tjatar/ältar/gnäller osv... Är det så konstigt?? Och är inte de som vänner är till för? Lyssna även när man mår dåligt.. speciellt när man mår dåligt... jag hör vad dem säger men kanske inte gör just nu som dem tycker...

Jag saknar honom jättemycket just nu och det är väl inte så konstigt.. jag vet att relationen är inte sådan som jag vill ha men jag var ändå i en relation med honom som var väldigt intensiv.. saknaden försvinner inte bara med en fingerknäppning... fastän man önskar...

Igår träffade jag honom två ggr av en slump oxå.. eller första gången såg jag honom i bilen och andra gången utanför ett fik.. Jag var med en vän vars bröllop jag o M var på i höstas... hon o jag åkte o storhandla (de har inte bil) och sen var vi o fikade... Komiskt nog kommer M o hans kompisar från fiket när vi ska gå in... Vi stanna o hälsa o prata lite allmänt.. han hälsade på oss på deras vis med kram o puss på kinden... kändes dock lite stelt..
Han va sååå snygg vilket gör att jag saknar honom mer.. :/ Jag måste inse att de inte blir vi igen o att vi faktiskt inte hade så bra relation som jag önskat... men ändå... när jag ser honom vill jag inget annat än att krypa in i hans famn o pussa på honom... :S

Det är så jobbigt... och ännu jobbigare när det känns som att jag inte kan prata med någon om det...

Jag hade iaf en kul kväll igår.. :) Bilen funkar igen och jag har varit o klagat på mina ögonbryn så de fick fixa till de...

Inger mer just nu...

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Det är skönt att skriva av sig! Att få ut allting ur huvudet genom fingrarna! Men vänner är till för att lyssna, men även för att säga till att man måste sluta "älta" och "tjata"... sen beror det ju på hur lång tid som gått. Är det färskt tycker jag att man FÅR älta och prata om det hela tiden, det kan hjälpa, men man måste se till att man mår så bra som man kan och vännerna ska vara där för att hjälpa till på vägen <3

Kramis!

2012-02-09 @ 12:39:06
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Emy

Men jag finns ju här för dig :O



Ditt och mitt "hinder" är väl att vi jobbar olika tider. Däremot så brukar jag inte jobba fredagar och då går det ju att ses. Nu är jag dock sjuk och vill inte smitta dig ;O men då jag blir frisk?

2012-02-09 @ 12:46:51
Postat av: Hannah

Tror dina vänner så klart stöttar dig men om du har tjatat om din kille mkt så kankse dem har tröttnat. Ingen orkar väl lyssna på en negativ person som bara gnäller som du verkar göra. Gnäller du lika mkt som i din blogg åt dina vänenr är det fullt förståeligt att dem inte orkar med dig. Skulle du orka med att de gnällde och var så där negativa som du är i längden?



Så ta dig en funderare på hur du är själv innan du gnäller på dina vänner på din blogg och ranska dig själv. För ingen orkar med en negativ människa som drar ner sin omgvining och bara tar och tar energi.



Hoppas det löser sig för dig och försök göra saker som du trivs med i stället för att gnälla och vara så negativ:)

2012-02-09 @ 18:09:55

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback