Stressigt..

Denna vecka har varit otroligt stressig och mycke möten med förberedelser.. men nu är den över... Allt gick bra..

Igår var det kvällsmöte och den hade mest förberedelser.. men det gick bra dock var heela kvällen till de.. kom hem vid 22 o pratade sen med syster o en kompis i tele...
Bilen va hos farbror bildoktor igår.. lite fixande o skifta däck för någon hade gjort fel... va en upplevelse.. hihihi...

Idag va de upp tidigt o lämna nycklar för lokalen o sen skynda iväg till två möten.. fick ett överraskande sms oxå... :) Skulle ha lunchat med en vän men hon glömde telefonen... ojoj.. men men.. kommer en nästa vecka...

Just ja fick ett överraskande telefonsamtal oxå.. ja kommer få en extra uppgift på jobbet.. blev lite ärad att de frågade mig.. :) Eller jag tror jag får den.. de ska återkomma för ja behöver få utbildning...

Fredagen blev så bra.. jag kände mig så glad hela dagen.. solen sken oxå o va inte så kallt... lovely :)


Var iväg sen o fixade ett av mina måsten.. lämna tillbaka en tröja ti Ms kompis... och när jag kom hem var de som att jag stängdes av igen.... orkade ingeting, ville inte göra nånting... :/
Såg att M har nya bilder oxå o ny frisyr... de kändes lite att han har nytt o saker händer som jag inte är involverad i... fast ja vet att de gör de för mig oxå... men de känns ändå... jag vet dock inte va de är för känsla... kan inte förklara de med ord....

Nu är det helg... så skönt... längtar att få sova men jag måste upp imorgon och vara chaufför... kl 5 måste jag gå upp :S men kan iaf åka hem o sova sen.... :)

Ha en skön helg...


Vad gillar ni utseendet på min blogg förresten???

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Vad fin den blivit! Men texten är lite stor där uppe :) Annars toppen!

2012-02-19 @ 21:55:57
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Emy

Den är fin, hehehe :D men de konstaterade vi ju redan då vi fixa den :D :D



Puss <3

2012-02-22 @ 13:00:24
URL: http://rednalyn.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback