RIP

Jag blev helt chockad när jag läste skvallersidan posh24.se att Whitney Houston har dött!!! Var tvungen att kolla expressen oxå om det var sant... och det är de... såå tragiskt...

Hon var så vacker och har den bästa rösten någonsin speciellt under hennes storhetstid.. Senaste åren har man bara skrivit om hennes drogproblem och det är så synd...

Hennes musik och filmer lever vidare.... Kolla youtube.com välj någon av alla hennes låtar och njut av hennes röst....
RIP Whitney..


För övrigt hade jag en jättebra dag igår... var med Emy från ca 12 på dagen då vi shoppade lite och sen for till henne och gjorde mat och kollade film, pratade och fotade lite... :)
Kl 2 på natten kom jag hem.... värsta heldagen... :)

Kunde inte sova så länge vaknade kl 10... nu sitter jag i soffan o försöker vakna till liv... borde göra någon av mina jobbiga måsten idag så jag får gjort de... Förhoppningsvis känns det lättare efteråt... det är bara att ta tag i det som är otroligt jobbigt...

Solen skiner och det är "varmt" igen... nice...

Det känns inte som att jag drunknar längre.. jag börjar komma upp till ytan lite....

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Skönt att höra att du är på väg upp! :)

Kramisar!

2012-02-12 @ 19:07:33
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Emy

Det var jätte mysigt <3

Vi får som sagt göra om det ^^

2012-02-13 @ 09:15:16
URL: http://www.nattstad.se/rednalyn

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback