Jepp..

Det är slut... vi har knappt kunnat prata utan att bråka senaste tiden... nu är det finito..

Nu är han inte heller så glad på mig för att jag kastade ut honom o han bor hos kompisar.. men vad ska jag göra? jag har sagt till honom att jag kan inte bo med honom om det är slut.. det är för jobbigt.. vet inte om han har svårt o förstå mig/lyssnar inte eller bara tror att han ska få sin vilja igenom för att han är dålig... han är inte perfekt heller... så vi kom inte längre än så....

Jag skyller på att han ändrades när han halkade o skadade ryggen igen... efter de han har inte varit samma kille som jag träffade i augusti förra året... jag vet inte vart den killen tog vägen? :(

Saknar honom nåt så otroligt... min kropp skriker efter lovemaking, beröring, kramar/pussar, en varm kropp o somna intill... jag hoppades verkligen att de skulle lösa sig...


Som tur är så finns det massor o göra på jobbet nu så tiden går fort.. resten av tiden vill jag bara kolla på tv o inte tänka... nu behöver jag iaf inte oroa mig om vissa saker o de är ganska skönt... men jag tänker bara just nu på hur det var i början.... när vi var nykära och lyckliga... jag önskar man kunde vrida tillbaka klockan till de...


-17 grader idag... vintern är verkligen här o jag fryser... brrrr.... vill ti värme, sol o stränder....


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Kärleken gör ont ibland =( Men jag hoppas att du snart känner dig gladare och att du kan gå vidare fast att det är svårt =(

Kramis

2012-02-01 @ 15:38:27
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sara

Du har verkligen gjort allt för att det ska bli bra men då den andra inte kan göra detsamma kankse det var bäst som skedde trots att det känns så hopplöst och mörkt just nu. Allt kommer att ordna sig men just nu måste du få hämta dig och landa i det som hänt.



Du får hemskt gärna kolla då jag o skrutt dressyrtävlar på lördag förmiddag;)



Kram på dig min fina vän:)

2012-02-01 @ 19:28:36
Postat av: Anna

Tänker på dig vännen och hoppas att det framöver blir ljusare och lättare för dig även om det känns mörkt ljust nu...! (Lätt för en annan att säga kanske)Massor med kramar och kanske att man får en i retur ;)/Anna

2012-02-06 @ 17:56:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback