Jaha..

Alla människor som inte känner mig kan hålla sina kommentarer för sig själva... Fick kommentar i mitt förra inlägg att jag gnäller och borde se på mig själv innan jag gnäller på mina kompisar... Alla har olika åsikter och rätt till de men dem personerna som inte vet ett dugg om mig som person borde hålla de för sig själv.. Kanske ska göra min blogg hemlig??

Dock har jag min blogg för att skriva av mig... det är inte många som läser den, faktiskt vet jag inte ens vilka de är som läser den förutom ett handfull av dem.. Jag vet dock att när jag skriver och är negativ så har jag mer läsare än när jag var glad...

Jag lyssnar på mina vänner när dem pratar av sig och berättar saker så därför tycker jag att det är självklart att de ska göra detsamma för mig... Och om en kompis är ledsen och behöver mera stöd och prata av sig de är väl då vänner ska finnas där?? Jag kanske har fel men det är vad jag tycker...

Jag vet oxå att jag är otroligt negativ.. igen... dem som känner mig vet att jag har haft problem med detta under en längre tid och jag går till psykolog för att få hjälp... men som jag skrivit förut (för dem som läst tidigare inlägg och pratar med mig utanför bloggen).. så ändras man inte på en dag...

Det förhållandet jag har haft och som precis är avslutat.. är inte det jag behövde för den glada person jag var i juni-augusti när jag hade min AHA upplevelse är borta....

Det har oxå varit det mest intensiva förhållandet jag någonsin haft med mycket upp och ner och jag har väl sett de negativa sakerna istället för när det verkligen var bra... och det är väl de jag har pratat om och detta jobbar jag med... försöka vara mer positiv... men just nu i mitt liv kan jag inte vara det.... jag är nere på botten och krälar och bara kämpar för att hålla mig flytande just nu....


Tack för era andra kommentarer ni vet vilka ni är... :)

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Det kan bara bli bättre, och ibland måste man ligga och kräla på marken innan man orkar stå upp igen. Se till att omringa dig med glada och härliga människor och personer som älskar dig, så går det mycket fortare och är mycket lättare :)

Kramis

2012-02-10 @ 18:31:09
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback