Alla hjärtans dag..

Jaha då var de alla hjärtans dag igen... jag trodde o hoppades på att jag skulle slippa vara singel denna dag men men.. jag vet man kan visa kärlek till sin familj/vänner denna dag inte bara till älskade men jag hade gärna velat ha uppvaktning från någon man älskar denna dag...
Gillar inte att vara singel såna här dagar.... alla gulliga nallar, kort, blommor som man ser överallt o man vet att man inte får...


Iaf annars är det ganska ok... jag har dock inte fått tummen ur att börja träna igen och jag är trött men det känns inte lika mycket som att jag håller på drunkna... saknaden finns där i mitt bakhuvud lite grann..

Har möte på torsdag kväll med jobbet som jag måste förbereda lite grann... nu börjar jobbmötena ta fart igen..

Såg en lite rolig grej som en annan bloggare lagt upp.. det är från birthday.se.
Jag är 32 år, 6 månader och 4 dagar, född för 11 876 dagar sen och jag föddes på en fredag. Jag är Lejon. Enligt det kinesiska astrologin är jag djur get, typiska egenskaper för get är, kreativ, snäll, problemfri och känslosam. (stämmer ganska bra). Och sen är jag element jord, typiska egenskap för element jord är: beslutsam, driftig och tålmodig (stämmer inte så bra)..  

Ska göra något vettigt nu...
Happy valentine...

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Trevlig Alla Hjärtans på dig!

Kram C

2012-02-14 @ 12:05:57
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anna



Gillade den förra också men den här var lite mysig- romantisk- söt! Passar in på dig på något vis. Äsch nu svamlar jag bara- vet vad ag tänker men svårt att formulera mig...! Kram Kram/Anna

2012-02-18 @ 15:39:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback