Aldrig..

Jag ska aldrig sätta hormoner i min kropp igen... har ätit minipiller cerazette eller vad dem nu heter.. o under hela tiden har de varit konstiga.. haft långa perioder av blödningar/flytningar o jag tror att dem har gjort mig mer deprimerad o osäker.. När han gjorde slut slutade jag äta dem precis samma dag... jag hade ändå tänkt sluta med dem o byta till spiral utan hormoner men jag hann inte så långt... men iaf nu när jag slutat med dem har jag blivit svullen o nästan trott att jag är med barn... men jag googlade igår o såg att flera personer känt de oxå.. skengraviditet som de kallas...
Några hade skrivit att de tog flera månader innan kroppen blev som vanligt igen o någon hade oxå skrivit att dem fått cysta av dem... fyyy nej aldrig mer piller i min kropp!!!

Jag har förresten värk idag o min roliga vecka verkar ha kommit så jag är inte gravid...


Annars då?
Ja helgen kom o den gick.. på fredagen va ja sååå glad o allt va på topp... men så fort jag kom hem var de som att all energi sögs ur min kropp... ville inte prata med nån eller göra nåt... :/
Och så var jag heela helgen.... hjälpte kanske inte att jag beställt serien Moonlight (dock bara en säsong) o fastnade i den.. hihi..
Mamma kom förbi igår o vi gjorde mat... så nu är frysen full :)

Fick även samtal i helgen från Ms vänner de skulle hämta en sak han lånat... hans kompisar ringde no problem.. men ändå så ringde M för att säga att de kommer... varför??? visste han inte att dem skulle ringa själv? eller var han bara tvungen att ringa för att dubbelkolla o ha en anledning o ringa mig? det är de enda vi pratar om nu.. om någon frågar oss om nåt eller om posten...

Fick precis sms från M... han har läst face.. jag har ont i magen har jag skrivit där... nu frågar han varför... wow han bryr sig... :) och han läser min face.. fast ja kollar ju hans oxå... kanske inte är så bra.. men ja är verkligen nyfiken människa...

Jag har sett flera personer som har lagt upp bilder från hotellet i Domini... åh ja saknar verkligen de... såå mycket.. inte han utan hotellet.. dock måste jag bli stark i min själv innan jag åker dit... vill inte falla för någons sk*tsnack igen.... de killarna är verkligen bra på att smöra tjejerna.. åh herregud vad tjejerna skriver saker.. så komiskt nu när man fått upp ögonen för deras beteende... nu genomskådar man de.. fast jag vet oxå hur lätt de är att falla dit...

Solen skiner och det har äntligen slutat snöa.... gud så less jag är på snön!!!! i hate it....

Ne dags att göra något....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, vad otäckt.. jag tror också att minipiller och p-piller kan göra tjejer deprimerade, själv har jag extrema humörsvängningar av mina. Inte bra alls att mixtra sådär med kroppen egentligen.

2012-02-20 @ 18:45:33
URL: http://angelica1987.blogg,se
Postat av: Emy

Svar: Men Åsa du är ju hur fin som helst och fantastisk vän, du borde se mina ögon för då skulle du se vilken underbara person du är <3

2012-02-22 @ 12:35:59
URL: http://rednalyn.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback