29:e

Idag skulle de ha varit vår halvårsdag.. men istället är det en månad sen det tog slut.. Det känns verkligen... Det är oxå en månad till han fyller år...

Igår var det kaos dag... träffade honom igen bara en kort stund o ja bröt ihop.. kan inte ens se honom i fem min utan att bli ledsen.. jag är så himla känslig nu... :S
Träffade honom sen igen o lämna ett brev o fråga om han hade träffat ny tjej.. ja hade nämligen hört från andra att han kanske har gjort de... visst han hade gått med någon/några tjejer o nåt mer men vet inte vad han menade... han var inte tillsammans med någon iaf men tjafset var igång och jag fick höra samma sak som förut... han fattar ingenting!! han har ingen förståelse...

Visst jag kan inte göra något om han har nån annan tjej men han kan visa förståelse iaf att jag är ledsen.. men ne icke de.. han kan inte sluta tänka på att ja kasta ut honom.. ja o hur hade de blivit om vi bott under samma tak när jag inte ens kan träffa honom i fem min??

Han bryr sig inte längre.. de är inte hans liv, hans problem.. nu kommer jag aldrig att träffa honom mer.. han kommer att skicka en kompis om det är något med posten... de gjorde mig så ledsen igår att de skulle sluta så.. :(

Jag är inte som honom som kan gå vidare bara sådär.. han bryter helt rakt av bara... finito, slut, gå vidare... önskar jag oxå kunde göra så men jag är inte så kall... jag kämpar bara för att kunna stå upp rakt...
Tog bort honom iaf från face igår... o hans kompis... o sen skrev hans bror något om att tjejer bara tror att killar är svin som sviker o sårar men de kan tjejer oxå göra.. även killar har känslor... efter de tog jag bort honom oxå.. visst de är sant men hans bror visar då f*n inte hans känslor... och visst det är inte många som vet allt som har hänt mellan oss o alla kommer inte att få veta de heller... det är ingen man kan skylla allt på.. vi passade helt enkelt inte ihop.... fastän jag trodde verkligen de i början.... då det var bra...

Jag hjälpte honom att söka lgh, gjorde bokning på nätet. Jag slutade med det nu men såg nu att han tom bytt lösenord så jag kommer inte in. Jag visste att han skulle göra de.. hade en känsla på de.. Jag hade hoppats att vi inte skulle sluta såhär...


Ed i Domini har hört av sig o smörat på... men igår skrev jag att hans ord betyder ingeting mer.. jag faller inte för det igen... o nu har han slutat skriva... jag undrar varför just nu men fick inge svar på de...


Jag sover fortfarande så himla dåligt.. tabletterna jag köpte på apoteket hjälpte lite igår men inte inatt... det påverkar ens liv när man inte får riktigt bra sömn... trött hela tiden, svårt o koncentrera sig, ont i huvudet har jag idag... ingen motivation ingen ork...
Ska till psykologen på fredag och de längtar jag till.

Kom på att jag är bjuden på fest i helgen hos Ms ex/kompis men jag ska inte gå... jag är inte på humör för fest..

Borde verkligen ta tag i träningen men det är såå svårt... jag har inte varit utan träning såhär länge på mååånga år... men snart.. nångång....

Jag försöker kämpa men är så trött... trots att solen skiner..

Ha de bra..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback