Mormor..

Veckan va bra.. massa flaxande... Sthlm två dagar.. va bra men jättekallt så säkert därför jag nu är sjuk.. irriii... sen hem o va med älsklingen o sen iväg igen på möte o övernattning dock nu i Boden... bra julmat o såå bra show.. älskar shower :) sitter som förtrollad... hihi... de är så duktiga på Western Farm... vi åkte direkt efter showen jag orkar inte stanna på nåt halvdisco.. det var mindre folk faktiskt.. men klart var lucia dagen... saknade dock ett luciatåg...
 
Fre va bra o sen lörd... fy vilket väder.. snöade o blåste massor... var inte mycket snö på vägarna så inget snökaos så men det var sååå halkigt.... :/ aldrig mer köra i sånt väder... men vi kom till Finland och firade min mormor... :) Det var jättetrevligt... kom hem på kvällen...
 
Jag hade feber hela lörd o redan fre tror jag... nu snorar jag o hostar som bara den o mår illa... :( jag hatar o va förkyld.... jag har inte tid med detta!!!
 
Jul vet jag ännu inget om o har inte ens börjat med julklapparna... fy...
 
Men nu släpper jag nyheten...
 
 
Fyra generationer..... nästa år...... :)
 

Kommentarer
Postat av: Annelie & Gretzky

oj vad spännande, lycka till! kram

2012-12-19 @ 16:06:05
URL: http://norpatorpsgretzky.wordpress.com
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Håller tummen för att mormor finns med er nästa år också <3 KRAAAAAAAM!

2012-12-19 @ 22:32:35
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback