December..

Ja nu har vi gått in i december månad...
 
Förra veckan va lite galet humöret va nere i botten o va alltmänt kaos.... tränade ingenting o nu är jag i en svacka igen.... :/
 
Helgen va ok iaf... kommer inte ihåg vad vi gjorde helgen innan... jag är senil redan jag vet.. hihi...
 
Vet inte vad jag ska skriva mer... jag lever iaf... mina tankar o inre stress pågår... försöker bara ta en vecka i taget.. mest vill jag ha bort nästa vecka... Sthlm två dagar, Boden o Western Farm på Lucia o sen fyller min mormor 90 år så då blir det en tur till Finland... när den veckan är över kan jag andas o fokucera på flytten... o jul just ja.. :S
Vet inte ens vart jag ska fira jul i år....
 
Jag är lite allmänt förvirrad just nu... :)
 
Hoppas det är bra med er.... förresten -20 idag men inte mycket snö.. .brrrrrrr fryser inne och ute....

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Ta det lugnt bara och försök att koppla av mellan varven ;)
Kramis

2012-12-04 @ 16:26:32
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback