Så blev det..

Helgen blev väldigt händelserik.. på min födelsedag blev jag överraskad med fest :) De va himla trevligt.. blev lite colombianskt firande.. med mat o dem sjöng för mig (tror ingen gjort de sedan ja var barn) o sen öppna presenter inför alla.. fick bra presenter så jag är nöjd :) är jätteglad för dem som kom o firande min dag...
blev lite sent men ändå tidigt för att vara colombianskt men va så trött o på lördagen skulle vi på bröllop...
 
fick inte sova ut på lördagen för lokalen skulle städas före 11. sen var vi o flaxa lite o sen hem o göra ordning sig ti bröllopet som började kl 17 i kyrkan.. åh så fint de va o hon va så vacker.... de sa väldigt vackra ord om kärlek från bibeln men kommer inte ihåg vilket de va... sen till lokalen för fest o firande :) nu blev det sent.. halv sex gick man o la sig o fick sova tre timmar ti ja blev väckt somna om o sen blev väckt igen, somna om o sen blev väckt igen.. sen va de bara o gå upp....
va o käkade rester från bröllopet o hjälpte till o städa lite.. sen hem o mysa i soffan med film o somnade såklart.. haha.. konstig söndag blev de...
 
igår var jag ledig... har jobbat 12 dagar i sträck o festande så är heelt slut... jag är fortfarande såå trött... förstår inte varför jag är så trött hela tiden... blev o slappa iaf... lite möten men annars slöa.. synd för de va så fin dag igår... augusti är bästa månaden vädermässigt :)
 
denna vecka är ganska lugn... skulle verkligen behöva komma igång med träningen.. hm..
 
ska försöka lägga upp lite bilder.. dock hade jag slut batterier på min kamera när jag fyllde år så måste få bilder från min sambos telefon... :) min kamera är jättekonstig.. förut tog den bra bilder men nu blir de suddigt vet inte vad jag gjort me den... :/
 
Ha en skön dag..
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback