Fullt upp igen..

Händelsefull vecka igen... månd besikta bilen och den gick igenom wohoo.. :) Idag är det åter igen förhandsvisning på bio, det är bra att vara med i Bioklubben.. idag är det Hope Springs (för någon vecka sen var det Magic Mike och den rekommenderar jag massa snygga halvnakna killar ;) ) får se vem som följer med idag...
Imorgon är det Sthlm med jobbet och utbildning...
 
Jag var o tränade igår.. :) äntligen.. haha.. de tog emot o åka dit. som synd är blir det inte mycket mer träning i veckan för ja gillar inte vissa instruktörer så torsd blir det inget och sen har de inge bra pass helgen... Får hoppas jag har motivation nästa vecka då.. hoppas...
 
Mina tankar blir jag fortfarande tokig på... jag tänker massa saker som jag egentligen inte har någon grund för... detta gör mig tokig!!!! jag upprepar "du ska inte tro på allt du tänker" och "släpp tankarna på det du inte kan påverka" i mitt huvud heela tiden...  det påverkar dagen när jag går o tänker på allt sk*t... :(
jag borde vara glad och njuta av livet just nu för de är bra... men mina tankar hindrar mig.... men jag försöker iaf... med betoning på försöker :)
 
Ne nu göra mer nytta... bye bye

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer bli bra, alla de där tankarna måste du jobba med varje dag. Du vet ju svaret på dem egentligen och jag tror att det bara är dumma spöken från förr. Nu måste du tro på de goda spökena i stället för du är en go och rar tjej och det är därför som det fortfarande är bra eller hur;)

Kram!!

2012-08-22 @ 21:26:41

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback