Ett år sen

Idag för ett år sen träffades vi för första gången.. kommer ihåg det som om de vore igår :) födelsedagsfest för min vän C slutade med att jag träffade honom. Två dagar senare blev vi officiellt tillsammans och sen rullade de på i stormfart.. gick väl lite för fort kanske o de tog ju då sen slut i jan.

Men vi kunde inte släppa varandra och vi blev tillsammans igen i juni efter att ha träffats till o från sedan mars ungefär.. :) Spännande år och mycket händer.. mitt liv ändrades verkligen och nu är de verkligen inte samma livsstil som jag hade innan... något som jag är oerhört tacksam över är att jag träffade honom så jag kunde bryta med dominikanska killen.. fast jag var ändå på väg att bryta med honom fast såklart blev inte känslorna lika smärtsamma eftersom jag träffat M. :) Enligt mig räknar vi på nytt, från 1 juni är vi tillsammans igen så "bara" tre månader snart.. :) Men nu har vi iaf känt varandra ett år och vet lite mer om hur vi fungerar osv... Mitt huvud och mina tankar spökar fortfarande o de är ett evigt kämpande med att kontrollera dem.. men jag försöker.. Jag vet att vi älskar varandra väldigt mycket.. :)
 
Ikväll har jag möte med jobbet så blir fullt upp ikväll..
 
 
Första bilden är från kvällen vi träffades :)
 
 
 
Från resan i Barcelona i juli i år :)
 
Kanske dax o ändra min hårfärg.. haha... ser nästan likadant ut....
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Mysigt med kärlek tycker jag! :) Njuuuuut!
Kramisar

2012-08-27 @ 20:48:38
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback