Stress igen..

Det är såå sjukt mycket nu på jobbet o sen ska man hinna träna, laga mat o fixa hemma... suck... men men snart lugnar det ner sig.. *hoppas*

Träningen har varit bra har varit på mycket intensiva pass, bodycombat o bodystep x 2. Har lite träningsvärk i låren o skulderna... :)

Jag har sovit såå dåligt sen jag kom hem.. de är som att jag är tokpigg precis när jag ska gå lägga mig.. ganska så jobbigt :/ Börjar bli förkyld oxå men jag kämpar emot den.... har hostat på natten o haft ont...

Efter s*itväder kommer äntligen solen.. perfekt :) och de är fredag.. wohooo...
och igår kom mitt nya visakort.. woho igen :)

Dock märkte jag igår att min dator har gått sönder!!! Den vägrar starta.. jag vet inte vad som har hänt.. den funkade perfekt i tisdags.... Köpte den ju bara för fyra månader sen!!!
Ska åka o lämna in den idag....


Får se vad helgen har för händelser :)

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Hoppas att du kan koppla av snart och må bra och allt sånt där :)

Kramis!

2012-04-13 @ 13:25:59
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback