Oj då..

De va länge sen jag skrev..

Helgen va bra.. träning på fredagen o sen bastu med C. de va såå skönt saknar verkligen bastu när man är uppväxt med de..

Lörd var de träning för de va medlemsdag på mitt träningsställe.. tränade zumba vs sh´bam åhh de va så bra.. :)fick rysningar hela tiden.. då är de bra träning :)
Sen var jag på yinyoga o de va oxå bra.. skönt o stretcha ut kroppen... kvällen va lugn...

Söndagen likaså...


Träning på måndag o sen blev allt kaos... ojoj va mycke som snurrar i mitt huvud just nu... de exploderar snart....

Idag fyller min brorson år o jag är bjuden på fika :) så kvällen blir bra iaf med familj :)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lisa

Guu vad skönt det lät med bastu! Saknar att basta någon gång per år och just nu är det ju perfekt tid för det! :) Försök att tänka positivt även fast huvudet känns som att det ska explodera!! Många hjärtliga kramar till dig!!

2012-04-26 @ 20:50:48
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback