Helg igen..

Ja så har ännu en helg passerat... Jag har ju ingen dator hemma o på veckorna har jag inte direkt behov.. loggar knappt in på datorn hemma under veckorna men helgerna däremot.. oj de har känts konstigt att inte ha dator.. vet inte vad som hände med den men får väl svar inom tre veckor....

Helgen har varit bra... har umgåtts med folk o de kommer jag inte att skriva något om här :)

Jag har oxå vilat o fixat o grejat hemma... skönt... bäst o passa på o vila för snart är de jobbhelger igång o då blir det ingen vila alls...
Så det har varit bra.. dock har jag haft viss omställning av dygnets timmar men de va de värt :)


Annars är allt bra.. lite lätt förvirrad men försöker fokusera på mig o göra saker jag vill o behöver..

Ny vecka o denna har två kvällsmöten så de blir fullt upp men gud jag hoppas inte lika mycket stress som förra veckan för den va hemsk :/ Men jag tror det är lite lättare nu.. känns så nu iaf :)

Lite ledsen är jag för bilder jag förlorat på min dator o favoriter jag haft... :( som tur är så raderar jag inte min kamera så dem bilderna finns kvar..

Måste oxå nämna vilket konstigt väder som va i helgen... vi har inte vår längre vi har vinter igen... jädrans va de snöade :/ jag vill ha våååår o grönt nu!!!!

Ha en skön måndag... :)

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Man blir så ledsen när datorer går sönder... hoppas att du har någon backup?

Kramis

2012-04-16 @ 12:44:48
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback