Beslut...

Jag har otroligt svårt att fatta beslut just nu... denna vecka har varit kaos i mitt huvud med mycke funderingar o sena kvällar... :/
Men jag tror att de börjar kännas liiite lättare nu...

Jag har så svårt med beslut o velar o funderar o håller på... önskar ibland att någon bara kunde säga vad jag ska göra med saker.. även små beslut som kläder funderar man på... värsta i-landsproblemen...


Nu har jag jobbat hela dagen idag o sen middag på kvällen.. är helt slut... igår va ja me min vän Y o va hos henne på middag o sen film o snack hos mig.. de va trevligt o umgås dock blev de aningen sent... men men man får offra sig ibland.. :)

Nu är min telefon så tyst så man undrar om den är på ibland... min telefon som gått på högvarv senaste veckorna..

Jag är såå trött så ögonen går i kors... de blir tidigt i säng o imorron jobb igen... dock ledig på mån o tisd... :) äventyr väntar... o sen jobb o jobb igen o sen mer äventyr :)


Hoppas ni har en skön helg...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback