Trots..

.. att de regnar för femhundraelfte dagen i rad så är humöret ganska bra idag :)

Idag har jag gjort så himla mycket på jobbet.. de känns verkligen bra :) börjat planera för fler höstmöten och ja gud jag har gjort så himla mycket.. kompensation för bristen på motivation igår.. hehe..

Igår var jag o tränade.. dock blev det bara ett pass.. träningen gick sådär.. mitt huvud var inte i de o jag störde mig på instruktören.. hon körde bachata låt men hade salsa steg eller så merengue låt med bachata steg.. det störde mig otroligt mycket!!! jag tycker de blir fel då..

Istället för att träna två pass träffade jag Carro istället och hann se hennes kille spela lite fotboll.. och träffade då flera latinos som jag lärt känna.. :) de är alltid kul o träffa dem.. så trevliga o hälsar/pratar lite o kindpussas.. :) Fast nästan alltid så är männen mer pratsamma än kvinnorna.. vet inte varför men tycker de verkar vara så.. iaf så va de kul o sen gick jag hemåt så fick lite motion ändå...

Fixade omelett.. har blivit galen i omelett nu.. har övergivit mina mackor.. :) Efter hälsoundersökningen som jag var på fick jag info. att jag äter för lite så jag försöker äta något mer på kvällen.. Tycker faktiskt jag gått ner i vikt nu eller blivit mer fastare iaf.. fast kanske har andra faktorer oxå än att ändra maten ;)

Va dock så himla trött på kvällen.. höll på somna i soffan igen vid 22 tiden.. kollade lite tv o sen sova.. jag är så sjukt trött.. vet inte vad de beror på.. :S

Idag blir det träning igen.. Bodycombat.. sparkas o boxas.. hihi.. Onsdagar är ingen bra dag för träning.. det är för många pass jag vill gå på o alla är samtidigt :/ jag vill dela mig i tre bitar så jag kan träna alla pass..

Imorgon blir det oxå träning.. som de ser ut nu kommer jag träna på lunchen oxå.. :)
Men en dag i taget...

Hoppas alla har det bra trots regn..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback