Rymt..

Länge sen jag skrev igen... dagarna går så fort...
Bodycombat är så grymt pass.. tycker de är så sjukt kul o de va så jobbigt.. hade träningsvärk dagen efter mellan skulderbladen.. skönt :)
Torsdagen var bra jag var o tränade på lunchen.. zumba o de är ju så kul.. :) sen var jag och tränade efter jobbet.. aerobics men shit min kropp va helt slut.. jag orkade knappt genomföra passet de va verkligen på ren vilja... hem o käka lite.. o sen fastna jag på datorn lite.. var tvungen att ta hand om en monsterdisk o duscha.. blev tidig kväll.. el ganska tidig iaf..
Igår var det äntligen helg.. efter jobbet så gick jag hem o duschade, packa väskan o rymde från stan.. jag var så glad o träffa denna person :) har längtat såååå mycket... :)
Var o umgicks med folk på kvällen och de va trevligt... mmm sov gott sen... :)
Idag har man varit lite seg.. solen var framme förut men nu är molnen här igen.. har inte gjort något speciellt hittills.. kollar jag nu på när maten blir tillagad av en snygg kille.. :) jag har ingen aning om vad det är för mat... haha.. man ska tydligen bara äta o se glad ut... :)
Hoppas ni har en skön helg... det har jag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback