Länge sen..

Nu är det några dagar sen jag skrev.. har inte varit på blogghumör..

Måndagen var otroligt jobbig på flera sätt.. tur jag hade ett möte som distraherade mig lite..

Tisdagen var det min dag.. efter jobbet var jag på helkroppsmassage med ansiktsbehandling.. då ligger man även inbäddad i ett tjockt o härligt täcke en stund :) så underbart skönt o precis vad jag behövde.. det gjorde sååååå ONT när hon masserade sätesmusklerna.. jag trodde verkligen jag skulle dö och hon slutade inte.. hon bara jag är ledsen men jag måste få igång blodcirkulationen.. men efteråt va de skönt när man känner värmen strömma runt i kroppen... hon är lite som min psykolog så vi pratade lite om det som hänt och hon tycker oxå jag gjorde rätt beslut som stoppade så Ed inte kan komma hit..
Även hon tyckte att jag blivit gladare o som mer lättad.. det är ingen tyngd som ligger på mina axlar... det känns så bra o höra för då vet jag att jag gör framsteg :)

Onsdag.. hm vad hände då.. jobb såklart o sen var jag o tränade 2 pass.. zumba o bodycombat.. det är så skönt med bodycombat.. dock var det en annan tränare eftersom ordinarie är i Sthlm.. det var bra iaf.. :) Hängde med Carro en sväng sen.. vi gick hem till mig o så fick hon låna 2 av mina gamla telefoner för hennes har gått sönder.. blir galen när jag inte får tag på folk ;) Skjutsade henne hem sen... skulle hinna städa lite men de var bara o glömma.. tror jag blivit tidsoptismist på äldre dagar.. hahha.. duschade iaf o slöade lite innan sängen..

Torsdag var det jobb sen har jag varit på äventyr :) kommer hem senare idag och hoppas verkligen kunna hinna med ett zumba pass... ska försöka iaf.. sen får man se vad helgen har för händelser :)

Ha lite fredagsmys ikväll gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Spännande med äventyr..



skoj med träning.

2011-09-03 @ 12:52:40
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback