Irri men glad..

Det blev en bra dag iaf.. efter jobbet gick jag hem i regnet o sen for o handla lite direkt.. hem o fixa en omelett ja va såå hungrig o sugen på de :)

Sen gjorde ja köttfärssås o spagetti o så fick jag besök :) åh de kändes så bra igen.. :)

Jag skulle på zumba halv åtta o va lite väl tidsoptimist så jag kom försent och min bokning hade gått till andra.. o såklart när jag kom hade passet blivit fullt.. :/ jag vet ju att det alltid är mycke folk på måndagar men jag tänkte inte på hur fort kl gick.. va sååå irri att jag missade passet.. hade ju sett fram emot träning med Carro... men de kommer fler chansen.. :)

Har kollat ilte tv o nästan slumrade till ett tag.. sitter o gäspar som bara den så ska gå lägga mig snart...

Börjar klättra mot sjunde himlen igen.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback