Hmm..

Jag vet inte vad jag ska skriva i bloggen så därför bloggar jag inte.. jag har egentligen massor o skriva om men vet inte om jag ska skriva eller inte... hm..

Jag är iaf fortfarande glad :) Kanske beror på att man träffat en viss person... :) Man är inne i ett lär känna stadium och det är verkligen en upplevelse...

Idag har jag varit otroligt seg.. dagen går sååå långsamt.. jag har ingen motivation till att träna men borde verkligen göra de.. jag vet hur skönt de kommer att kännas efteråt..
Känner mig så himla trött o misstänker för att de är pga brist på sömn från helgen.. fast tyckte jag sov mycke i söndags men kanske ändå inte.. Trött är jag iaf o de påverkar humöret lite grann känner jag.. inge bra..

Är fortfarande irri för att jag missade träningen igår... jag vet bättre!! jag vet att det är mycket folk på måndagens pass o borde veta att biljetterna skulle gå åt.. jag hade bokat pass men om man inte är där 10 min före så släpper dem biljetterna till alla.. jag ska på zumba idag oxå men det är ju inte samma person som har det.. stoor skillnad :)

Helgen blir nog att man åker iväg på äventyr igen... längtar.. :)

Nästa helg jobbar jag fredag o lördag med möten.. o helgen efter de har jag andra planer.. fullspäckat mao.. :)

Ne ska inte sitta här o hänga..
Ha en skön kväll...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att det blir bra träning ikväll ändå! :)

Kram Carro

2011-09-13 @ 17:09:11
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback