Full rulle..

Det är verkligen mycke som händer nu..

Jag fick köra hem i lite dimma i måndags men de gick bra.. va såklart trist att åka :( men vi synes snart igen ;)
Jobbade på i måndags och sen hann jag hem o få en liten stunds vila o sen tränade två pass... :) körde hem Carro o vi satt o prata i bilen en sväng.. alltid lika kul.. ;)

Igår va de jobb såklart o sen hem o fick samtal från Ed.. han har accepterat läget men nu ringde han o sa att konsulatet har ringt honom o frågat om Sverige.. fasen oxå.. fick ringa till dem och pratade med någon som kunde svenska så jag sa igen att de är återkallat han ska inte till Sverige.. så nu hoppas jag verkligen att de är återkallat på alla möjliga ställen..
Sen åkte jag o Carro till Älvsbyn för ett zumba pass... de va verkligen hög energi där o så kul :) lång kväll dock men inte helt fel med lite road trip :)
Hem, duscha o sen prata i telefon o sen äntligen komma i säng i någorlunda tid... kan säga att jag sover verkligen mycke bättre nu.. så fort jag lägger huvudet på kudden så somnar jag o jag vaknar först när kl ringer..

Dock är mina tankar o oro fortfarande kvar... ibland värre ibland bättre.. jag blir fasen galen på mig själv!! Att de ska vara så svårt o bara njuta av nuet...

Jag försummar mitt hem nu.. jag har inte tid o vara hemma knappt :S jag hinner inte ens titta på tv längre.. haha.. dock spelar jag ändå in mina serier så jag måste titta på dem snart.. dygnets timmar räcker inte till..
I helgen jobbar jag dessutom så fredag kväll o halva lördagen försvinner.. alltså jag jobbar till ca 16 nångång.. Men jag får besök i helgen o de ser jag verkligen fram emot.. :)

Ne nu ta tag i dagen... Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Lie o Gretzky

Är så glad för att du verkar fått lycka i ditt liv, det är du värd gumman :)



massor med kramar

2011-09-23 @ 15:35:11
URL: http://norpatorpsgretzky.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback