Kändis

Ja nu sitter jag o kollar på en kändis... Anna Nicole Winter eller vad hon nu heter... är på flygplatsen o hon + hennes söner tror jag de är kom för en stund sen... hon ser lika plastig ut som på tvn...

Jobbhelgen går mot sitt slut o snart är jag hemma igen.. ska bli sååå skönt... varit långa dagar senaste tiden o igår blev det lite vin vilket gjorde att jag vaknade med värsta huvudvärken :S känner mig inte särskilt pigg idag...

Men det har varit kul.. träffade igår min kompis från Gbg o vi gick en sväng på Liseberg.. älskar Liseberg.. åkte dock inget.. sen gick vi på nåt som jag inte kommer ihåg vad det heter just nu men man kunde se massa fiskar, hajar, gå igenom regnskog osv.. va jättehäftigt :)

Kort inlägg igen..

Ha det så bra... :)

_____________________________

Kom på att hon kanske heter Agnes Nicole.. hm.. jaja någon av dem där hemmafruarna iaf :)

Nu är jag på Arlanda... jag är såååååå trött... nu vill jag verkligen bara hem.. men snart...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Agnes Nicole ja.... plastig som attan och inte speciellt trevlig heller vad man sett på TV. Hugha! ;)

Hoppas att du fick ett toppenfint avslut på veckan!

Kramis

2011-10-10 @ 21:54:35
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback