Inte sig likt..

Mitt liv har verkligen ändrats senaste månaderna :) men jag klagar inte.. tvärtom..

Helgen har varit bra.. har umgåtts med folk o festat lite.. var ut i lördags blev lite spontant o de va riktigt kul.. dansade massor o spelade biljard.. de har man inte gjort sen gymnasiet typ.. hehe.. har blivit sena kvällar såklart.. men haft himla kul.. söndagen va de bakis dag kan jag lugnt säga.. jisses så trött jag var..

Ny vecka igen.. veckorna bara flyger iväg..

Igår var jag på salsa lektion.. vi var några st som var på de o de va himla trevligt :) Tyckte speciellt mycke om den som höll i de.. hihihihi..

De är fortsättning på den ikväll så där kommer jag att vara idag.. tror jag iaf.. :)

Torsdag ska jag till Älvsbyn med jobbet på möte o sen vettisjutton va som händer.. På måndag har jag möte igen med jobbet.. himla fullspäckad oktober kan man då säga..

Annars går det upp o ner faktiskt.. mina tankar o oro finns kvar.. men glädjestunderna överväger dem ganska så mycke.. för de mesta iaf :)

Hinner dock inte se alla serier som börjat igen.. jag spelar in o spelar in.. dock hann jag se lite i söndags iaf.. DH, greys o gossip är igång igen... så bra juu.. Nu förstår jag folk som säger att man inte har tid o kolla på tv.. hehe.. jag har aldrig förstått vad dem menat förut men nu gör jag de..

Eftermiddagströttheten är tung just nu.. alltid vid 15 tiden.. helgen har varit ganska fina höstdagar o även igår men nu är de kallt, blåser o regna lite förut... bläää för hösten.. vackra färger men de är de enda som är positivt..

Ne nu dags o göra nytta..
Ha det så bra.. :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att höra att du har det bra! Fortsätt så! ;)

Kramisar

2011-10-18 @ 17:30:17
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: susanne

idag var vi på Body pump..

2011-10-20 @ 20:14:14

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback