Dagarna rusar iväg..

Gud så fort veckorna går nu.. jag hänger inte med..

Veckan va bra.. tränade onsdag o sen möte torsdag o de gick bra.. dock läskigt o köra när det är mörkt :/ men kom hem iaf.. fredagen tränade jag o sen umgicks med folk..
Mindre trevlig händelse inträffade med min bil men de kommer att lösa sig hoppas jag.. den som orsakade de får betala o fixa de... blev en sen men trevlig kväll.. :)

På lördagen va de myys o umgås med folk igen.. va o bowlade oxå.. trevligt :) även igår va de att umgås med folk hela dagen.. det är verkligen roligt att umgås med folk istället för att bara hänga hemma som jag gjorde förut.. :)

Dock är det en nackdel o det är att man vet inte när man ska hinna fixa hemma??! Skulle verkligen behöva ta sig tid till det..

I veckan är det som vanligt.. dock möte ikväll men annars som vanligt.. träning o lite sånt.. :)

Det känns så bra nu iaf :) Lite upp o ner ibland men nu upp igen... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,det blir så ibland,det går upp och ner...



2011-10-24 @ 21:16:10

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback