Tack..

Måste göra ett inlägg till min syster som förtjänar ett stoort tack :)

Fick detta inlägg på min facebook av min syster:
"Under det senare halvåret 2011 verkar du ha hittat ditt "flow" Åsa :) Härligt ♥ Go girl :)"

Min kära syster kanske inte inser det men det är tack vare henne som jag vaknat till liv.. efter ett samtal med henne i juni någongång så öppnade jag mina ögon.. det var rätt tid att höra allt hon sa för efter det har mitt liv förändrats till de bättre :)
Andra människor har försökt säga det till mig tidigare men jag har inte varit mottaglig att höra det men efter det samtalet med syster så föll allt på plats.. jag förstår nu att jag varit negativ i mitt tänkande och det påverkar mitt liv oerhört mycket.. nu får jag hjälp och jag jobbar varje dag med att inte oroa mig och tänka för mycket på allt och alla utan bara njuta av livet...

Det gjorde mig stark nog att kunna bryta ett förhållande som inte var bra för mig och när man minst anar det träffade en underbar kille som gör mitt liv bättre och mer händelserik på många sätt.. :)

Jag är lyckligt lottad i livet.. tack vare min familj och människor som står mig nära.. tyvärr säger man det för sällan hur mycket människor betyder för en men får väl jobba med det oxå.. hihi..

Ni betyder mycket för mig.. <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Härligt tjejen! Det är så livet ska vara! :)

Kramis

2011-11-03 @ 11:44:02
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: snigelpicka

Härligt!! :)

2011-11-03 @ 12:36:26
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: sara

Åh vad roligt, du kämpar på riktigt bra och det kommer bli super!!

Kram!!

2011-11-03 @ 20:22:32

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback