Löning

Idag är det löning.. de känns bra :) dock inte lika bra att pengarna försvinner så fort men men thats life :) man får vara rik i någon dag iaf...

Jag känner mig bättre nu och det är skönt.. fortfarande trött o typ sover middag när jag kommer hem men jag tycks inte vara ensam om att vara trött.. :)
Igår sov jag inte middag.. hann inte.. gjorde lunchlådor och sen var o tränade.. bodybalance.. skönt pass fick stretcha ut musklerna lite o de är grymt skönt... hem o ringde min babe en sväng.. han sov.. stackarn jag väcker honom alltid när ja ringer nu.. :) han va lite sjuk han oxå.. sa att ja tränat o duschat för han frågade vad ja gjorde.. han frågade då om jag duschat varmt o då slog det mig att de har fasen inte varmvatten där.. på hotellet ja såklart men inte på de rummet som jag o han sov på (han får ju inte sova på hotellet där han jobbar o där jag bor).. så varmvatten är en lyx för oss... tänk så annorlunda vi lever egentligen... :) de va ett bra samtal iaf.. trots att han va lite tyst... hihi..

Det händer inte så mycket annars... kollade lite priser igår till dec/jan ifall jag nu kommer iväg.. el ja kollade åt mamma oxå.. :) dock har de ändrat även via där man landar i Santa domingo istället för Puerto Plata.. kanske bättre för är kortare bussresa... får väl se va som händer.. ja kan ändå inte göra nåt förrän vi får veta när han kan komma hit...

Ne nu göra lite nytta o försöka vakna till liv.. två träningspass idag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback