Helgen över..

Nu är mässhelgen över.. gud de har varit mycke så därför ingen uppdatering från mig... har inte hänt så mycke speciellt... el jo nåra samtal från min baby som har problem därborta.. gud va ja önskar att man kunde se honom i ögonen just nu... veta vad som är sanning el inte... sååå svårt när man är här o han där... :/

Helgen va bra iaf.. mässan va sådär men skapat många kontakter o hjälpte till.. va på zumba pass oxå på lördagen o gu så skoj de va :)
Ja hade rysningar mest hela passet.. så bra va de.. hihi... älskar musiken o danserna.. va en ny tjej som körde team med Carolina o den nya hade så cool stil.. lite hiphop/afrikanskt/latin nåt sånt.. :) hon va häftig o otroligt rolig... Ja älskar zumba!! :)

Nu är det ny vecka o massor o göra.. ja som bara vill gå lägga mig i sova.. haha.. Men denna vecka är de ingen lugn tid... mycke på jobbet o sen träning o så fyller två av mina vänner år...
På torsdag kväll ska ja hem ti en av dem :) vad ja vet just nu...

Ja har så mycket tankar i mitt huvud igen... vem kan jag lita på/lyssna på o tro på?? Berättar jag för mycket till vem som helst?? det är så svårt o veta... jag vill ju kunna ventilera mina tankar med någon? men vem?

Ne nu börja göra nytta....

Ha en underbart solig dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback