1 månad...

Idag är det exakt en månad sen ja kom hem från domini... känns som ett år... denna tid kommer gå sååå sakta nu när ja inte har något datum o se fram emot... ännu värre blir det när Angi o Alex är i domini om ca 2 veckor... Åhhh ja vill vara där me dem :(

Min kropp är inte i toppform just nu.. fortfarande lite risig i kroppen.. medicinen ja fick har jag slutat med för ja har legat i fosterställning de senaste 2,5 dagarna... såå ont i magen o illamående konstant... ringde läkaren igår o ska nu få ny medicin... ögat är lite bättre men fortfarande rött..
Har inte tränat i veckan o de har varit ganska skönt men nu saknar ja de faktiskt... el de gör ja hela tiden :)

Igår ringde min baby.. Han ringde... :) Han va så söt.. åhh ja saknar honom nåt så enormt mycke just nu.. de är olidligt o vara ifrån honom... :(

Idag ska jag på bio.. ska se nya pirates filmen... :) de ska bli kul iaf o ja hoppas ja inte somnar.. hihi..

Mamma har varit upp en kortis.. de kom o hejade nu på jobbet o for sen igen... verkligen kort visit.. :( saknar mamma...

Ja de händer inte så mycket i mitt liv just nu.. ja vill bli frisk.. när man inte är i toppform så är humöret inte de heller o allt är bara piss o jobbigt...

Ja har faktiskt en sak o se fram emot :) början av juni är det ju långhelg o då åker jag till syrran o hälsar på :) hon bor ju i Sthlm o sen är jag där med jobbet oxå två dagar... det ska bli kul.. inte varit ti syrran på allt för länge nu... sen får ja spendera semestern med mamma o hjälpa dem.. om ja nu inte tar en sista minuten nånstans.. hihi..

Ne nu ska jag sluta babbla...
Ha en skön fredag o njut av solen (dock inte av någon värme)...

Just ja.. kom just på att ja inte lagt in några nya bilder från domini... de måste ja fixa...



Denna är dock ny... :)


Kommentarer
Postat av: susanne

hoppas du blir bättre snart.. Krya på dig!

2011-05-20 @ 22:48:23

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback