Vilken nedgång..

Jag har haft på mina besöksiffror i helgen... men får väl skylla mig själv har ju inte uppdaterat nåt.. hihi..

Har inte haft så mycket att skriva.. blev osocial igen som vanligt på helgerna.. :/ fredagen var jag på zumba o de va så kul helt slut men de gick bra... :) sen gick jag faktiskt o la mig tidigare än va ja brukar göra.. de va skönt :)

Lördag har jag kollat massa inspelade program typ DH, greys m.m. såå kul när det är säsongsstart på serierna igen... hihi.. Pratade med Alexandra oxå på face.. försökte oxå ringa babe i domini men han va då så upptagen.. prata me honom lite mer iaf efter 23 tiden...
Jo just ja såg oxå Eclipse.. åhh va ja älskar twilight filmerna :) ja vill verkligen ha en sån man som Edvard.. hahaha..

Söndag så kollade jag mer inspelat o sen mer film o sen kollade ja första filmen i Twilight serien.. haha..
Gjorde matlådor o diska o sånt tråkigt men nyttigt oxå...

Idag skulle ja ha massage men de blev ändrat hon flyttade tiden... trist men nu får ja iaf träna zumba ikväll.. :)

Ja jobbar helg denna vecka så blir lååååång vecka... dock är de nu bara 2 veckor kvar... åhhh nervositeten börjar smyga sig på....

Varmare nu o de är iaf skönt.... va isande vindar förra veckan så man frös in i märgen...

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Ja visst är det sant! :/

Och tack :D

2011-03-21 @ 19:27:47
URL: http://blogofmine.blogg.se/
Postat av: LISA

SVAR: Jag var på Koh Lanta :)

2011-03-21 @ 19:28:02
URL: http://blogofmine.blogg.se/
Postat av: Lisa

oj helt plötsligt insåg jag att jag inte följer en enda serie på TV, tidigare var jag helt uppe i att se allt... men inte nu...



Är allt bra mellan dig och baben i domini?



Kram

2011-03-25 @ 05:54:46
URL: http://leezuh.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback