Stolt..

Jag är otroligt stolt att ja kommer i en klänning som ja sytt upp i thailand 2006 tror ja.. klänningen är figursydd efter min kropp då o den passar.. :)
Dock provade jag en korsett oxå men den hade ja lite problem me.. :/ mina boobs har växt.. grr.. hade gärna velat förminska dem igen.. men men..

Va någon dag sen ja blogga men inte så mycke som hänt.. snorat o hållt på men de har blivit bättre.. igår blev träningen inställd igen o ja hade annars tänkt träna men fick avstå o tur va nog de... :) fick vila en extra dag..

Idag har ja iaf tränat.. zumba pass o de va ja ju tvungen o gå på :) de va jättekul.. har oxå fått grejerna från cosmo nu äntligen.. parfymen Ralph Lauren är så god.. väskan sådär men sak samma..
Filmerna har ja inte fått så de kommer väl på måndag.. typiskt hade velat se dem i helgen... men den som väntar på nåt gott :)

Lite täppt är ja nu så hoppas ja inte blir värre.. behöver vara frisk ti nästa vecka så ja kan träna mycke igen o sen har ja flera kvällsmöten..

Hm det har inte hänt så mycket.. behöver verkligen tvätta o städa o hoppas kunna få inspiration ti o göra de i helgen.. varje gång ja kommer hem är de som att nån slår av off knappen på mig.. orkar ingenting.. vet inte varför ja är sån... ibland går de o bryta men oftast svårt...

Snart tre veckor kvar... lääängtar.. :)

Ska snart ringa min babe på andra sidan jorden...

Just ja... ännu en tsunami har varit nu i Japan.. så hemskt... ja är rädd att de ska hända när ja är utomlands någonstans.. de skulle nog vara de värsta som kan hända... jordens makt.. uscha...

Ne nu babblar ja bara.. är nog lite trött.. :)
Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Trevlig helg. Hopps du får inspiration att städa. :) Vi ska göra likaså nån av dagarna...



2011-03-11 @ 23:04:06
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback