Sol.. RIP

Det är fredag och sol så man borde vara glad men nej..

Förresten är det bara på min blogg tidigare inlägg försvunnit?? konstigt.. helt blankt..

Igår var jag o lämnade tillbaka misten jag köpt på bodyshop.. den gjorde så mina ögon kliade.. :/ gick bra iaf o sen hämta bilen.. lite fattigare men även de gick bra... sen hem o soffläge.. min mage tar död på mig.. :(
Jag kom på vad som gör att jag fått ont i magen iaf.. jag tror iaf jag vet.. ska undvika det idag så får vi se..

Fick väskan från cosmo.. min premie som jag väntat på i tre månader.. o så saknar den pärlor plus att parfymen var inte ens med.. blev sååå arg o besviken.. :( tänkte på de innan jag skulle sova så gick ju inge bra med den sömnen..
Har iaf ringt cosmo igen på morgonen o pratat med samma tjej som tidigare så hon ska personligen gå o packa grejerna åt mig :) o ska skicka tillbaka den andra portofritt.. så de löser sig.. hoppas jag :) gud vilket strul..

Min syster ringde imorse.. jag skickade ju Friis & company väskan till henne.. hennes dotter ville ha den men när hon såg den ångrade hon sig oxå.. den är för stor... men syster ska ge mig pengar för den bara jag slutar älta den.. haha.. jag är expert på o älta saker.. :) känns dock lite trist att hon får ta över "problemet" med att bli av med den.. :/ men men bara gå vidare o lära sig en läxa att lyssna på din magkänsla!!!

Är sååå trött vill bara gå hem o dra täcket över huvudet...

Imorgon fyller min kompis i södra sverige år.. skickade en present ti henne o gjorde den lite personlig.. de uppskattade hon verkligen o ja fick tack sms förut... väldigt gulligt sms :) tack för de vännen jag behövde höra de snälla orden idag.... *kramaa*

Njut av solen o nollgradigt...

Ser nu att Lasse Eriksson har dött.. vad hemskt.. på scen bara sådär... :(
Han har föreläst på mitt jobb o va helt suverän.. såå rolig... RIP...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback