Oj då..

Har inte hunnit blogga så mycket..

Söndagen va fullt upp igen.. handtvättade från 8 ti 20.. hela helgen gick verkligen åt ti o tvätta.. helt sjukt.. men så bra för nu e de borta.. :)
Fixade med papper o sånt tråkigt men ett måste.. bilder fixa ja oxå med o lite annat.. känns sååå skönt :) Mamma kom en sväng oxå o vi tvättade åt dem lite.. bara massa tvättande.. haha.. kollade på film oxå däremellan.. musikalfilmer så ja kunde höra musiken o ändå hänga med i handlingen... :)

Igår var det fullt upp oxå.. mamma kom ti jobbet en sväng o höll sällskap hon skulle på fotbehandling efter lunch så vi var o lunchade.. tack mamma :)
Sen hem en sväng o sen iväg o träna aerobics o de va såå kul.. hon gör så roliga o bra rörelser.. :) sen zumba o de va himla roligt energin va hög o ja fick rysningar.. gu ja älskar när man får det... ett tecken på att man har roligt.. :) sen for jag ti mamma o hälsa på där de har husvagnen el rättare sagt jag var med post ti dem.. de skickar deras post ti mig el deras grannar skickar o så får dem de.. iaf stannade där en sväng o prata lite.. hemma vid 22 o snabbduschade o kolla lite tv.. fick tvinga mig i sängen för ja va trött men hade för mycke energi... haha..

3 veckor kvar ti ja åker.. gud de känns så overkligt :)

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja,det var bra avsnitt.. Det är sjukt mkt i skolan nu... Phu.... Men men,bara kämpa på.

2011-03-16 @ 09:51:30
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback