Inlägg försvann..

Skrev ett inlägg igår men de försvann eftersom blogg.se hade problem.. så typiskt..

Jag ringde iaf o bokade hotell i Frankfurt eftersom ja tänkt efter o insett att ja kan inte sitta på en flygplats mer än 15 timmar.. Ticket har jag bokat flyg från Luleå-Frankfurt o nu även hotell o säljaren sa ti mig, visst är det du som har vänner i dominikanska? hahaha ja blev väldigt imponerad att hon kom ihåg mig... :) när jag fick biljetten så skrev hon ha en trevlig resa tjejen... gulligt sagt.. :)

Åt lunch på Max igår o de va gott men ja får alltid alltid ont i magen efter hamburgare där... tror inte min mage gillar fet mat... :/
Jag måste göra matlådor igen.. sparar pengar o sparar tid eftersom man då slipper sitta o fundera vart man ska äta el vad rättare sagt..

Igår kväll var jag på möte o de gick bra... tyckte min bil lät konstigt i måndags o den gjorde även det igår innan ja for på mötet.. (ja va o kolla bilen) men när det var dags för möte så hördes det ingeting.. jag hoppas verkligen att de inte är något för jag vill inte lägga mer pengar på den..

Idag har jag möte i Boden så ja hoppas bilen är snäll mot mig.. :) Blir en sen kväll igen..

Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback