Bachata...

Fredagen blev bättre efter man begravt sig i jobb... haha.. tiden gick fortare oxå.. vips så va de dags o gå hem... diskade o plocka lite o sen for iväg ti träningen.. zumba.. me love :)
Körde lite på motionsband sen.. inser att min rumpa är på väg söderut o de gillar ja inte!!! pratade lite med carolina oxå.. alltid trevligt :)
For o handla sen o hem o tog en låång dusch...

Ringde min baby sen.. inte pratat me han på ett tag.. förra helgen va han ju så tråkig sa inte alls mycke.. men nu va han sååååå gullig.. saknar honom så mycke mer då :(
Ska ringa honom senare...

Syrran ringde o bad mig kolla på Lets dance de skulle dansa bachata.. åhh de va min låt som ja dansade i domini me min baby... o dansen va jättebra :) precis så de dansar i domini fast på de lokala discona.. mamma ringde nu o sa sådär dansade dem inte på hotellet.. nej ja vet de är ju familjehotell.. sa att de va de hon missade när hon inte åkte ut med oss på kvällen... hehe.. den riktiga dirty bachatan ;)

Jag vill dansa bachata varje dag resten av mitt liv.... vill vill vill... :)

Här kommer låten...
http://www.youtube.com/watch?v=fQw5zeaMPBk

Nu ska jag hålla mig vaken en timme ti o sen sova.. trött men vill prata me baby igen.. :)

Klippet från tv4.. jag kan oxå dansa såhär.. hihi...
http://www.tv4play.se/noje/let_s_dance?title=frank_andersson_och_charlotte_sinclair_-_bachata&videoid=1292569

Sov gott....




Dansar med min favvodansare Mexico på hotellets disco... åh jag vill tillbaka nuuu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback