Filmer..

Jag ääälskar filmer.. har inte skrivit att jag köpte 3 st i helgen efter jag varit o ätit med min kompis... hm jag har inte ens skrivit att jag var o käkade med en kompis som ringde mig i lördags... konstigt.. jag blev väl så till mig efter jag såg lets dance hehe..
Iaf så ringde min kompis från Kalix hon hade varit i Örnsköldsvik o va på väg hem så frågade om jag ville äta middag.. såklart ville jag de.. :) vi var o käkade på Baan Thai o de är såå god mat där o bra pris.. jag åt oxfile, potatisgratäng o jättegod bearniesås.. supergott!! :) massa prat oxå o de va så trevligt... :)

Sen var jag iaf o kollade på Hemmakväll o där har dem filmer för 19 kr.. köpte New Moon (så bra), Trubbel i paradiset (måste äga alla filmer från paradisställen) o Cheri (sådär)..
Jag såg två av dem första kvällen o sen twilight som jag haft sedan länge tillbaka men inte sett o new moon.. såå bra filmer.. :) vill ha en sån kille som i filmerna fast dock inte vampyr.. hehe...

Nu har jag vunnit Eclipse vilket är tredje filmen i serien.. jag väntar dock på att människan ja vunnit dem från ska bekräfta vad jag ska betala.. jag vann nämligen två filmer till av honom.. Nine och It´s complicated.. :) den sistnämnda har jag redan sett o den är såå bra :)
Hade kunnat buda på huuur många filmer som helst men jag måste skärpa mig..

Jag snorar o hostar fortfarande så jag tränar inte just nu.. ja gillar de inte men som tur är har de varit inge bra tränare tisd o idag.. men imorgon vill jag verkligen träna.. o fredag när de e zumba.. får se.. en dag i taget..

Nu fortsätta med jobbet...
Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja,självklart drar dom ut tänder hos käftis. Men min tand är så långt nere,så dom måste operera ut den,och då blir det på S-byn..

Jo,den är som i vägen på nått sätt..

2011-03-10 @ 12:58:34
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja,fredag.. Känns bra att det är fredag :)

2011-03-11 @ 11:00:06
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback