Bilen..

Nu är bilen fixad igen.. bytt generatorrem, styrcervo o grejerna under bilen som rostat sönder.. de som höll upp bensintanken.. bara ca 2000 kr totalt.. :/ jaja bara gilla läget..

Igår fick jag så himla ont i magen så jag tränade inte.. gjorde så ont så ville inte röra mig.. ja har ju kvinnoveckan men de va inte sån smärta... somnade på soffan en stund oxå...

Idag har jag varit på BodyShop de har medlemsdag och fick en goodiebag med Mango scrub o lotion o nåt läppgrejs.. köpte lotion från parfymen Dreams.. åh den är så god :) köpte även en mist men jag får ont i huvudet av dem o ögonen svider :/ ska gå tillbaka o fråga..
Sen var jag på bokrean o köpte en bok.. om sex... hihi.. mycket tips o sånt.. ska kolla i den lite mer sen.. :) synd att den inte är på spanska.. hahaha hade varit perfekt..
Försöker hitta myggmedel oxå men de är inte de lättaste.. de finns ju inga mygg i Sverige just nu så då säljer dem de inte.. förutom apoteket men var ute efter ett annat märke jag fått tips om.. irri att de inte finns.. behöver myggmedel juu o de jag köpte i domini verkar inte funka tydligen me tanke på att jag fortfarande har röda prickar på benen...

Blir ingen träning idag.. har ont i magen igen o sen är de ändå ingen bra tränare på aerobics.. Förresten så lunchade jag med en tjej från träningen idag.. det var trevligt :)

Ne nu ska jag hämta bilen o sen ta mig hemåt o till soffan..

Ha en skön kväll...

Förresten någon som såg norrskenet i tisdags?? :) sååå vacker o magiskt.. lyckades faktiskt fånga bild ska lägga in sen... :) älskar himlen o alla olika skepnader eller vad man nu ska kalla det... hihi

Kommentarer
Postat av: sara

Skönt att det löste sig med bil o väska;) Norrskenet var jätte fint och över hela himlen, är lite kusligt över det på nått vis men vackert:)

2011-03-04 @ 22:15:18
URL: http://saraochshaman.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback