Sköna lördag..

Jag kunde inte hålla mig.. jag skickade sms ti min baby igår.. o fick svar inatt fast såg de inte förrän imorse :) gulligt sms... :)

Idag har jag tagit det lugnt.. ja va såååå seg o tog långt tid innan ja kom igång.. har plockat/pysslat lite hemma o dammsög en sväng.. sen har jag varit på långpromenad.. så skönt.. köpte dock Ben & jerrys sen.. hahhaa.. fast bara ätit liiite... :)
Fick sms igen av min baby.. :) dock skrev han samma sak som igår kväll men sak samma han hörde av sig.. :) dock betyder de att han fortfarande har telefon.. hm... ja undrar verkligen om hans gått sönder el inte.. har frågat Alex men hon sa att den va svart o liten.. ja de va ju beskrivning på typ alla telefoner.. hon har förresten kommit hem.. prata lite med henne på face.. hon är inte sur säger hon iaf... får väl se..

Jag har kollat pris på att åka ti domini i juli jädrans va dyrt :S så blir nog inte att åka.. hon sa dock att priserna kan gå ner strax innan men får se.. ska försöka ringa och höra hur det går med papprena snart...

Ne nu fortsätta babbla med folk på face :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback