Komiskt..

Nu är det verkligen sommar.. det är såå skönt o ja bara njuter :) Jag har på mig min nya klänning jag köpt som är lite kantig o den är såå skön.. faktiskt så skön att jag köpte den i svart oxå.. den var på rea dessutom ;)

Jag har varit och ätit lunch med min kollega idag, vi satt ute o njöt. Vi delade bord med en kvinna från Umeå som var trevlig o pratsam. Vi pratade om allt möjligt o jag nämnde att jag har en kille från dominikanska o hon berättade då om ett tv program hon sett från Haiti där de träffar o umgås med tjejer o sen vill ha pengar o de kan ha fruar o familjer men fortsätter utnyttja turister.. sanky panky kallas de.. ja hon berättade mer om vad hon sett o allt har jag hört hundra ggr.. jag sa att det är så i dominikanska oxå.. hon sa att det måste vara jättesvårt o veta om det är äkta eller inte.

Sen sa hon oxå att det är ju precis som att man misstänker sin man för otrohet, den oron o ovisheten är ju precis samma känsla o de har hon rätt i. Det är precis de som jag funderar på.. jag vill lita på Ed att han älskar mig o att ja är den enda tjejen men jag kan aldrig vara helt säker.. faktiskt är det nånstans långt inom mig som tror på Ed.. trots alla åsikter folk har o allt man hör o läser om..
Det var lite komiskt att hon just nämnde om de där.. :) jag visste inte om att de gjort ett program om sankey pankey.. hon visste inte vad det hette, de gick för 1,5 år sen.

Jag frågade denna kvinna om dem sa nåt i programmet att brukar de där killarna ge gåvor till deras tjejer. nej sa hon.. då höll jag fram min ring som jag fått av Ed :) hon frågade såklart om den är äkta o den är i äkta silver.. annars skulle jag inte kunna ha den (nickelallergi).
Jag vill tro på Ed att han älskar mig o lita på honom o nu har jag bestämt att jag ska göra de.. om det i slutändan blir så att han är med mig för ja vilken anledning de nu kan vara så får ja se de som en läxa.. Jag har bestämt mig för att ta hit honom och se hur vi funkar ihop.. det är det jag kan göra för vårt förhållande.. och försökta sluta tänka på allt negativt... :)



Min ring som jag har på mig varje dag.. :)

Idag känns det som en otroligt bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Emy

Riktigt vacker ring <3

2011-07-15 @ 12:36:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback