Flygets dag

Igår var jag på Flygets dag i Luleå.. Carolina frågade om jag skulle följa med o de gjorde jag.. va skulle ja sitta hemma för? fanns ingen anledning :) de va kul o komma ut o se masssor me folk.. o massa flygplan.. sist ja va på de där eventet var med mitt ex för hundra år sen...
De va iaf kul o träffade även brorsan o dem där.. var sjukt mycket folk... Rix Fm hade festivalen oxå men de började med nåt band som sjöng coverslåtar.. de var verkligen inge bra.. läste i lokaltidningen att man hade fått vänta o vänta innan de "stora" artisterna kom.. vi orkade inte vänta vi åkte hem när det tråkiga bandet spelade...

Det bästa var dock när Danny kom med fallskärm.. har funderat nu igen på att hoppa tandemhoppning o så kom Danny på de viset.. så himla coolt.. :) nu fick jag se live hur de skulle vara.. aldrig sett någon komma flygandes förut... såg sjukt häftigt ut... :) har velat hoppa tandemhoppning i många många år o när sommaren kommer väcks min idé igen.. men vettifasen om ja skulle våga hoppa när man väl är i flygplanet.. hahaha..

De var en rolig dag iaf :) kom hem vid 17 o va sjukt hungrig så ja gjorde det enkelt för mig o köpte hamburgare.. ja har inte ätit nåt godis i helgen så tyckte ja kunde äta de... :) har inte ens ätit från glassen nåt mer.. *dutti*

Jag har lånat första boken i twilight serien av en kompis.. har haft den hemma nu i flera månader men inte haft tid och lust att läsa.. men i helgen var jag tillräckligt rastlös o började.. gud så bra den är!!! :) jag måste verkligen tvinga mig att lägga ner den... filmerna är lika bra fast boken är mer detaljerad.. är några händelser som inte finns med i filmen... har beställt alla böckerna de har släppt på pocket nu.. :) vill äga dem själv och kunna läsa när jag vill och såklart läsa de andra böckerna... längtar tills de kommer...

Har inte hört något från min baby nåt mer.. har inte heller ringt honom.. dock smsade jag igår.. jag kan verkligen inte hålla mig.. haha.. känns som en evighet att inte höra nåt från honom på en dag.. o de känns verkligen som en evighet nu när jag inte hört hans röst på.. hm.. 4 dagar el nåt.. :S men jag har bestämt mig han ska få ringa..

Jag vaknade 6 imorse.. igen.. jag vill inte vakna innan kl ringer... ja tänker hela tiden på att ja vaknar pga att de är midnatt i dominikanska o att nåt händer där... :/ men jag vet ju inte.. hoppas inte.. skickade sms ti honom imorse för ja kunde inte somna om...

Idag blir det träna iaf.. två pass.. ska bli jätteroligt.. ett efterlängtat teampass ska det vara idag på aerobics och sen zumba.. kan det bli roligare?? skulle inte tro det :)

Ne nu ska jag sluta babbla... ha en bra dag.. (trots att det regnar och har gjort hela natten)..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Alla böckerna finns på pocket (4 stycken) - men jag skulle vilja ha fler!! :) De är så sjukt bra!



Kramis

2011-06-20 @ 23:37:58
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anonym

Självklart menar jag regnstövlar.

2011-06-22 @ 09:46:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback