Äventyr..

Idag åker jag på äventyr.. ska till syrran.. jag har dock inte ens börjat packa o blir hämtad vid 15 tiden.. opps.. men ja har packat i huvudet.. :)
Ska bli kul o träffa dem igen.. se storstaden lite o få komma ut..

Igår gick jag till stan.. bytte en klänning som ja köpt på Gina.. den va för stor.. :) sen var jag på zumba pass o sen tog ja en långpromenad hem.. de va skönt för va varmt igår.. dock blåste de.. såklart..

Har fortfarande inte hört något från Angi el Alex... :( de gör mig lite frustrerad.. de lovade ju o höra av sig.. har sovit dåligt inatt vaknat flera ggr... nervös för Sthlm el händer de nåt i domini??

Jag hörde inte av mig ti Ed igår.. han har ju aldrig tid o prata.. ja tycker inte om när han är sån här.. vill att han ska vara som vanlig igen... gullig o hm fast när han är så gullig så saknar ja honom ännu mer o ännu jobbigare när ja inte får träffa honom så vet inte vad som är "bäst"..

Ne borde sätta fart men så himla svårt o veta vad man ska ha med sig o vad de blir för väder..

Ha en skön lördag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback