Wohoo :)

Jag har hoppat tandemhoppning.. wow vilken känsla.. :)

Nervositeten när man åkte upp och förväntan.. sen skräcken när man hänger utanför planet och släpps ner o faller i 200 km/h.. fritt fall i 1500 meter.. men känslan sen o flyga runt där.. wow de va sååå coolt :)
Jag kommer att göra det igen.. helt klart.. de var värt varenda krona... :)

Jag är såå stolt över mig själv att jag gjorde de....



Fler bilder kommer men nu sängen.. sov gott...

Tack Carolina för att du följde med.. vi hade så kul :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Såååå skoj! Tror jag - jag har ännu inte hoppat, men pengarna ligger i ett kuvert här ;)

Kramis

2011-08-01 @ 17:53:11
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Carolina

Det va såå kul att följa med vi hade skit kul :)

2011-08-09 @ 09:46:44
URL: http://karoladance.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback