Varmt..

Idag är det riktigt varmt men så skönt.. känns nästan som utomlands :) helt klart bästa sommaren på lääänge..

Igår var jag o tränade fast ja hann köra på motionsmaskin först i ca 20 min.. de va bra faktiskt för aerobics passet var ingen höjdare.. va en gästinstruktör o de va inte min typ.. hon hade ingen taktkänsla o gjorde stegen krångligare än vad hon själv klarade av.. snurrade till allt rent ut sagt för hon hade mycke snurrar.. de va inge bra men blev ändå svettig för de är så varmt i den salen.. sen for ja o handla lite grann o sen hem..

Ringde Ed igår oxå.. han va ledig o de va mycke folk runt omkring o han pratade väl med någon när ja ringde så han va otroligt disträ.. han pratade om nåt med domini o sverige o mig men ja förstod inte allt.. sen bröts samtalet o när ja ringde upp så var han på väg ti Samana, den större staden i området.
Jag frågade om han hade pengar på telefonkortet men han hade inga pengar alls, ändå fick han lön för någon vecka sen.. men han vill inte prata pengar med mig så han bryter av mig när ja börjar fråga.. Jag berättade att ja inte är kompis med alex o angi o de tyckte han va bra.. de är dåliga människor sa han då..

Jag var lite nere att han inte va pratsam men ja skulle se de positiva eller hur va de nu :) han svarade iaf o pratade lite med mig... haha.. han sa sen att vi skulle höras imorgon (läs idag) o sen la han på.. skicka sms då o skrev ciao... efter en stund fick jag faktiskt tillbaka ett sms där de stod te amo (jag älskar dig).. han sa faktiskt de när vi prata oxå kom ja på nu... jag älskar dig så mycket o när han säger så hör ja på hans röst att han menar de.. så de va nog inte så dåligt ändå bara ja som är så jädrans negativ... hoppas han är mer pratsam idag..

Idag är det sista jobbdagen innan semestern.. skönt.. :)
Var o lunchade med en tjej ja träffat via lunarstorm när de fanns.. första gången vi sågs o de va kul.. trevlig o få ett ansikte på en människa.. vi har någon gemensam lunarvän oxå så de är lite kul.. hon bor i Kiruna så vi har inte direkt setts.. för långt o åka o hälsa på.. men nu fick vi chansen..

Imorgon ska ja träffa en annan tjej som varit o pluggat i USA.. ska bli kul o ses igen :)

Pratade med syrran idag o frågade om det är möjligt att ja kan komma o hälsa på samtidigt som min bror o hans familj ska dit men de blir himla trångt för de har alla barn hemma + brorsan o dem.. så vet inte hur ja ska göra.. får fundera på saken.. hade varit kul o lämna stan en sväng..

Ne snart får ja semester.. ska träffa brorsans tjej när hon nu ringer..
Ha en jätteskön dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud vad du är negativ.. Klagar på alla som håller pass på träningen osv, dom gör väl så jävla gott dom kan.. Skulle du göra det bättre själv..



2011-07-12 @ 18:28:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback