Vad har hänt?

Ja vad har hänt sen sist? Inte så mycket faktiskt.. har inte hört något mer från någon av tjejerna o nu väntar jag mig inte att göra de.. känns trist att ha förlorat två vänner som man har haft kul med men ändå ingen förlust när de beter sig såhär...

I måndags var jag o tränade två pass o de va sjukt varmt i salen men så roligt.. var helt slut efter första passet men vaknade till liv under zumban :) pratade med lite folk o sen hemåt..

Igår va ja o hjälpte styvfar lite grann.. var ju ingen träning så hade inget bättre för mig.. :) Min mamma har tagit min (läs hennes) bil till Finland för o hälsa på mormor.. ja o styvfar va sen o käka tacos hos brorsan.. de va gott o trevligt :) jag åt tårta två!! ggr igår.. min självkontroll är lite bättre men ändå inte perfekt.. haha.. sen hem o duscha o ringde Ed, har inte pratat med honom sen söndagen innan allt brakade ihop.. men han jobbade så han fråga bara vad ja ville.. sa att ja ville bara höra hur de är o höra hans röst.. så blev kort samtal.. hade velat prata me honom mer men alltid jäkla jobb.. :/ Pratade med min syster istället :) hade tänkt gå lägga mig tidigt men blev inte så.. :) Jag har den bästa systern man kan ha, hon lugnar alla tankar jag har o ger bra råd... <3

Kollade igen vad de skulle kosta o åka till Domini.. nu ligger de på strax under 1600 euro istället för nästan 1800 euro.. men de är fortfarande för dyrt.. då tillkommer oxå resa till Frankfurt.. ja får vara hemma o fixa o dona här.. jag ska ju tandemhoppa sen oxå :) jag har dock insett att de krockar med min mammas 65 års födelsedag.. men får se.. hon är mest troligen inte i norrland då så kan nog hoppa ändå.. får ge henne en stoor födelsedagspresent istället :)

Vet inte om ja har så mycket att tillägga just nu.. ida blir de träning.. dock bara ett pass för ja ska bowla med styvfar o brorsan med familj :) alltid nåt som kommer ivägen för min träning men man måste göra roliga saker ibland.. ja tränar så mycke ändå.. får bara sluta äta tårta o godsaker :)

Ha en skön dag...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj, vilken soppa!

Fast jag förstår inte riktigt deras uppståndelse? So what om någon är gravid? är det något att gå i eld över vatten på då? Och bli så arga och upprörda? Jag förstår inte vad de reagerar så på? OM det nu skulle varit så?

Knasbollar ;)

Kramis

2011-07-06 @ 19:53:26
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback